Technikai változtatásokra nem volt szükség, így a korszerű külső dizájnon túl a modell nem változott. Ez a karakteres variáció 48,264 india rúpiába fog kerülni, amely megegyezik az átlagos Dio árával. A Dio egyébként a HMSI elsőszámú export terméke. Az Indiában gyártott modelleket számos országba szállítják, köztük Latin- és Dél-amerikai régiókba, Sri Lankába és Nepálba.
A leleplezés napján Yadvinder Singh Guleria, a HMSI Értkesítési és Marketing Alelnöke a következőket mondta:" A Honda fő stratégiájához híven korszeűsítjük az arculatunkat, ezzel örömet szerezve vásárlóinknak. Ennek eredményeképp az új Dio a hatodik modell, amely új külsőt kapott 2016-ban. A káprázatos Matt Axis szürke szín és a prémium 3D embléma elérhető áron egy kihagyhatatlan lehetőség, amiről senki sem szeretne lemaradni."
Szerintetek is kihagyhatatlan ajánlat? A közönség vegyes érzelmekkel fogadta a hírt, hiszen az emblémán és a színen kívül nem változott a Dio. Egyesek szerint sokkal nagyobb előrelépésre volna szükség a cég Prémium/Sport szegmensében, ha továbbra is versenyképes akar maradni a korszerűsített piacon. Mások tökéletesen elégedettek voltak a termék eddigi dizájnjával, és nem értik, miért volt erre szükség.
Ez is egy olyan eset, ahol a tömeg különösebb indok nélkül veti meg az újat? Valóban komolyabb Változtatás kellene, vagy csak éppen ezen a híren tölti ki a mérgét az internet? Ti mit gondoltok?